TORTELLINI

Homemade food tastes better to me. Some folks may disagree, and I totally respect that. They're wrong, of course, but who the heck am I...

BREAKING HEARTS

One more, just because it wasn't finished in time to shine on Valentine's Day: Crispy, crackled, broken hearts are what I'm into. Not in...

WORLD BUILDING

And characters and more characters and even more characters. That's where I'm at currently. I wanna draw little dudes and animals and...

SOLDIERS AND WARRIORS

How many little men can I make up? ALL of them. Here's a horde of wild monsters and madmen, all together, being probably pretty evil by...

BARBARIANS

I just only wanna draw Dungeons & Dragons sh!t. I know that's not realistic, but man, it feels great to make a lot of little characters....

SERIOUSLY, THOUGH

I do all the flowers. Like, all of them. These were drawn on with a lime green marker, refined with a magenta marker, finalized with a...

SOFTER

How many flowers do I tattoo? A LOT. How many times do I get to do 'em the way I want? Well, I'd say it's 50/50. Here's one of the better...

OH, RIGHT

I forgot- I did one two weeks ago too: That's right. Too much is the right amount until it's actually too much to bear. Anyway, we do...

NO MAS

Aaaaaaaaand I did another one: Yup. Do you even have kids if you don't get a pocket watch face with flowers? I don't believe you. I don't...

NATURE WINS

Do you know the story of the frog and the scorpion? NO? Well, look it up, man. Valentine art is my favorite. Seriously. I'm always and...

BROKEN HEARTS

I made a lot of Valentines. And they're all skulls and cracked hearts. Do I even know how to draw anything else? I start to wonder...

HEART-O-MATIC

I made a LUVBOT for my love: Six arms, for love and war, and a singularly focused heart in control. Plus a tight pair of yellow...

LOVE IS HELL

I make dolls. Yeah. Not often, anymore, but when the moment is right, I'm definitely down to sculpt and craft and all of that. This time...

CHILI FRIES!!

Homemade three-bean chili, and hand-cut red skin-on seasoned potato wedges?? Don't mind me, I'll be over here eating all the beans and...

NACHOOOOOOOS LIBRE!!

You gotta get the good chips. I'm serious. Tortilla chips are essential. I mean, c'mon. There's no nachos without chips. In MY opinion,...

SUPERIOR BOWLS!

I DON'T CARE ABOUT SPORTS. That's not news. I have never ever ever cared about sports. However, I *DO* care about making vegan food that...

17!

Groundhog Day has come and gone. Apparently, we're gonna have an early Spring? I didn't see my shadow, but I did make a note that Spring...

BUFFED UP!

HOT FIRE! HOT PIZZA! HOT SAUCE! This one's got it all. Check it out: WOW!! Buffalo-style cauliflower pizza? Now that's some expert vegan...

FRENCH

Homemade fresh-baked naturally leavened sourdough, straight out of the ovens of the Folk Life & Liberty Fortress. That's fantastic. But...

OATS!

I love oatmeal. yup. I do. And if I'm having oatmeal, I'm realllly having it with some superfancy unnecessary exxxtras. I mean, c'mon. If...

1
2